Fan of Mikael Persbrandt

Satt o kollade igenom min facebook-profil. Är med i gruppen Mikael Persbrandt. Nu undrar jag, finns det nån, svensk, man som är sexigare än denna karl???? Jag bara undrar!!!! Att han verkar ha blivit värsta myspappan gör att han bara blir hetare i mina ögon...
Drömde en dröm för ett tag sedan som jag kom på nu. Det var när jag o Eve låg o vilade middag efter att vi tagit oss runt Tjejmilen. Jag drömde att jag hånglade med Mikael Persbrandt. Han blev jättekär i mig men jag sa att nähä det går ju inte du har ju precis fått barn!! Mitt eget äktenskap verkade inte spela nån roll. :-O
Fast å andra sidan så har jag ju Mikael Persbrandt på min "lista", ni vet listan med de fem personer som det skulle va ok och...ja vad man nu skulle vilja göra ;-) Har än så länge bara tre namn, det är Micke, Hugh Jackman och Robert Redford. När jag frågade mannen kom han bara på tjejer som INTE skulle va med på listan *s* men till slut fick han fram Michelle Pfeiffer och jag måste säga att hon e väldigt snygg....

 

Mannen?              Micke?


Lika som bär?? Nja samma frippa men där slutar väl likheterna :-D

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0