Hässelbyloppet

Två sätt att ladda upp inför ett millopp:

Alt 1:
Löpträna några ggr i veckan
Ladda med en näringsriktig middag och kom tidigt i säng dagarna innan
Se till att du e fullt frisk

Alt 2:
Spring Tjejmilen, tyck sedan att det där var väl ingenting och löpträna inget mer inför nästa lopp 6 vekor senare
Ladda med en 24-timmars till Åland med party till klockan 6 på lördagmorgonen (loppet är på söndagen), ladda/bota baksmällan med pizza och läsk.
Var lite hostig och småförkyld


En retorisk fråga, vilken tycker NI verkar bäst och vilken tror ni att jag använde mig av?

Efter 3,5 km trodde jag att jag skulle dö. Efter 5 höll jag på o spy och bestämde mig då för att gå en bit. Gick och sprang sedan om vartannat och kom till slut i mål på tiden 1h 12min 47 sek, 35 sek långsammare än på Tjejmilen. Inte så illa pinkat iaf, sprang halvmilen på 34,08. Vilket får mig att fundera, var det den, vi kan kalla den mindre bra uppladdningen som gjorde att det inte gick bättre eller hade jag för högt tempo i början? Hade faktiskt varit lite kul att veta kilometertiderna...

Fick iaf, som alltid, en mycket trevlig eftermiddag med Evelina och nu funderar vi på om man verkligen kan springa en mil i slutet på mars?

 
Innan start...o snart målgång (jag i blå tröja ;-)


Till sist: GE MIG SINNESRO ATT ACCEPTERA DET JAG INTE KAN FÖRÄNDRA, MOD ATT FÖRÄNDRA DET JAG KAN OCH FÖRSTÅND ATT INSE SKILLNADEN...

Tack till alla ni som på nåt sett fått mig att le de senaste dagarna :-)

/Sara

Kommentarer
Postat av: Evelina

HAHAHA......fan vad kul! Vilken stekare du är som bara anmäler dig och i stort sett glider igenom hela loppet!!! ;-)



Puss!!!!!

2009-10-12 @ 13:37:28
URL: http://dreameve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0