Hooked on Hemnet

Sitter o porrsurfar på hemnet. Ja jag kallar det porr när man sitter o suktar efter andra hem än det man har *s*
Mitt senaste VILL HA e detta palats. Det är så himla nytt och ljust och fräscht!! Frågan e bara, kan man göra det lika mysigt och har det lika mycket själ som vårt fina hus från 1913? Jag tror inte det....dessutom så tror jag att jag skulle sakna gräsmatta, för att inte tala om vårt nya fina utbygge.

Men varför e de så, att man inte e nöjd med det man har? Varför man aldrig stannar upp och bara njuter av nuet? Tänk om alla, inklusive jag själv, kunde bli mer som Ferdinand.



Helgen lider mot sitt slut, har myst med guddottern Thea och hennes föräldrar, myst med familjen och pga det gråkalla vädret har vi tullat ordentligt på värmeljusförrådet. Tur att vi ska ta en tur förbi Ikea på tisdag. Då ska jag upp o snuffa på en alldeles ny liten Oliver :-)

Men först måndag, chefar i morgon o i morgon e de en hel del att pilla med och rapportera. Fullt upp mao, min favoritsysselsättning :-)

Nu ska vi se om det e nån som kan slå Filip och Fredrik, kvällens wild card e Stefan Holm, och större vinnarskalle finns väl inte?

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0