Jobb och shopping

Måndag, tillbaka på jobbet, lite rädd att rösten inte skulle hålla. Lektionerna hos logopeden verkar dock sitta i bakhuvet och jag jobbade med magstödet hela dagen. Ska försöka hålla mig tyst ikväll och ladda för morgondagen med honungste. En dag i taget....

På söndag är det dags för Evelina o mig att erövra vår andra mil. Denna gång är det Hässelbyloppet som ska övervinnas. Kom dock på i helgen att linne och trekvartsbyxor kan bli liiiite kallt och springa i. Så Eve och jag drog ner till sportaffären på Gums efter jobbet och köpte på oss, likadana, hellånga löpartights. Ska de va så ska de va lika tänkte vi ;-) Jag investerade också i ett funktionsunderställ så nu e vi fit för fight, eller run kanske...ser fram emot det o hoppas på en klar, solig höstdag på söndag.

Nu har jag bakat till morgondagens möte, lagat och fixat undan efter maten. Snart dags att lägga kottar och landa i soffan. Får se vad Simon och Tomas hittar på idag, Anna Anka o co, de sk-ter jag högaktningsfullt i! ;-)

//Sara

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ska det va så ska det va...! ;-)

2009-10-05 @ 20:47:22
URL: http://dreameve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0