Äntligen fredag!

Idag har jag verkligen ingen lust! Ingen lust att gå ur sängen, ingen lust att klä på mig, ingen lust att åka till jobbet. JAG HAR INGEN LUST!!!!!
Därför e de en j-a tur att det är fredag....;-)

Efter jobbet ska jag ner på stan och hämta ut stövlarna som jag haft som back-up plan, sen blir det en sväng förbi gröna skylten för att fylla på vinlagret för att sen göra ett sista stopp på stormarknaden, hemgjorda hamburgare med Max-bröd är beställt.
Efter det tänker jag ta helg, mumsa lite fredagsmys, glo lite på tv. Fast vänta undrar om det är nåt bra på, måste kolla....hm ja kan jag hålla mig vaken till 10 så är det ju underbara Dirty Dancing :-)

Nähä, dags att borsta gaddarna på barnen och fixa till burret. Idag e jag slö o tar bilen till jobbet! Hoppas ni alla får en skön fredag :-)

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0