Sköna söndag

Lördagen tillbringades i huvudstaden, där det senaste tillskottet till släkten skulle döpas. Vera Josefina Fredrika fick sina fina namn medan hon förnöjt iakttog alla barnen som stod runt henne.
Efter sedvanligt dopkaffe styrde vi kosan mot det stora möbelvaruhuset, lämnade in barnen på leklandet och sprang igenom på en timme :-) Fick tag på det vi skulle iaf bland annat nya bord till vardagsrummet, lampa till storebrors rum och en rivlåda till min bror, big business vill jag säga ;-)
Fortsatte till Heron City och middag på O´learys innan vi landade hemma. En heldag med andra ord.

Idag har jag rensat i tvättstugan. Vi har haft badkar där sedan vi flyttade in men esom vi nu har det i badrummet så var det hög tid att förvandla tvättstugan från badrum/förråd/tvättstuga till enbart tvättstuga. Å så bra det blev, e såååå nöjd.
Kvällen tillbringades på ljusparty hos Lotta i Bergshammar, lite nya teljus med bl a doft av pepparmint och vit choklad inhandlades. Tur att jag fyllde på förrådet för när jag kom hem låg mannen i badet, med musik och doftljus....o en kall öl på badkarskanten ;-)

I morgon e de måndag igen, denna vecka är det inget tf:ande inplanerat men man vet aldrig. Föräldramöte och after work med jobbet ska hinnas med också.

//Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0