Tänk om man hade 4 mille på banken.

När jag var barn så hade vi en sommarstuga ute på landet. På väg till den passerade vi ett litet torp där det på försommaren växte massor med lupiner i diket. Min mamma sa alltid att när det blir till salu då ska jag köpa det. För ca 11 år sedan blev det till salu och de slog till, numera bor de där permanent.

Jag har oxå ett sånt hus, ett hus som jag alltid känt att när det blir till salu då skulle jag vilja köpa det. En av mina bästa kompisar när jag gick i grundskolan bodde i det huset så jag har sprungit mycket där som barn. Det är det enda hus som jag skulle kunna tänka mig att sälja vårt för att köpa. Nu är det till salu. JAG VILL HA!!!! Måste bara hosta upp fyra millar först för även om vi säkert får över två för vårt så har vi ju, som min kära man påminde mig om, lån på det som måste lösas.
Nåja, vi ska gå på visningen iaf. Ska bli kul o se om jag minns rätt eller om jag romantiserar bilden av mina barndomsminnen. Jag hoppas nästan på det...

//Sara

Kommentarer
Postat av: Evelina

Bikramyoga? Okej? Ja kanske det. Kan man tävla i det? ;-) Hässelbyloppet då? I oktober... I morgon ses vi på jobbet!!!!

Du...jag vill oxå ha 4 mille!!!! Sjukt fint hus!

KRAM

2009-09-03 @ 22:26:08
URL: http://dreameve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0