Överdrivet misstänksam eller bara uppmärksam?

Igår när jag satt i soffan så stannade en för mig okänd bil till vid vår brevlåda. Killen på passagerarsidan börjar fotografera huset...HM...me no like! Jag gick ut i hallen för att kolla o såg att de stannat några meter längre bort. Stack ut huvudet och frågade om jag kunde hjälpa dem med något. Nu visade det sig att han skulle bygga en veranda och tyckte vår var så fin att han skulle använda den som inspiration, o nu fick han ju reda på både byggare o arkitekt som bonus. Han såg väldigt ertappad o lite generad ut och jag kände att jag kanske hade överreagerat lite, men va f-n han kunde precis lika gärna ha varit ute o rekat för att göra inbrott! Man kan aldrig va nog så säker *s*

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0