When all else fails.

Vem bestämde att sport har högsta prioritet på TV?? Varje vår får "mina" program flytta på sig för att vi istället ska sitta och glo på ett gäng skäggiga karlar som jagar en liten svart gummiklump. Det finns ju sportkanaler, som inte är via satellit, varför inte sända alla dessa ändlösa matcher på de kanalerna??

Anyway, denna gråa, kalla, regnsnöiga aprilkväll när det då INTE visas Criminal Minds på TV sjunker jag ner i soffan med en av mina favoritfilmer. Den här kan jag se om och om och om igen...so, when all else fails ;-)


I morgon är det fredag och jag har en date med saxen och färgbyttan hos världens bästa Anna *jäj*

//Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0