Hot mama!

Börjar med att be om ursäkt för vad jag nu kommer att "säga", vill varna känsliga läsare...

Helvetes, förbannade, jävla skit!!!

Idag släppte chocken och jag kom till insikt att jag verkligen måste ta tag i vad jag vill göra med, kanske inte resten men iaf en större del av mitt liv. Fick värsta ångesten o höll på att börja gråta med en kund i luren. Huva, det var verkligen läskigt! Alltså, jag vill verkligen se den här förändringen som en möjlighet. Men som med alla andra förändringar så vill man ju helst vara den som tar initiativet till den.
Det är då man upptäcker dem, de underbara människorna man har omkring sig, som trots att de också mår skit just nu verkligen ställer upp och lyssnar, stöttar och kramar om!! Jag kommer att sakna flera av dem massor <3

Jag och mitt dåliga humör bestämde oss för att åka hem och va ledsna i badkaret en stund...humöret vände dock uppåt något när jag kom hem och min Tradera-vinst kommit! O det blev ju inte sämre av att den satt som en smäck!! Bjuder därför på lite före, efter (minus 6 kg) och ännu-mer-efter bilder (minus 12,5 kg).
   

Vet inte NÄR jag kunde ha stl 38 senast :-D

Efter att ha legat i badet med tända ljus och skön musik så såg världen lite bättre ut, kommer nog bli en bättre dag i morgon...

//Sara

 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gud va fin du blev!!!

2010-02-23 @ 20:53:56
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Jättesnyggt! Synd att cambridge är mjölkbaserat... fast då kanske jag går ner i vikt ännu mer eftersom jag kommer få tillbringa hela tiden på toa=)



kram från vattentornet!

2010-02-23 @ 21:11:19
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0