It´s complicated

Barnen har sportlov den här veckan och är lediga från skolan. Mannen var ledig i måndags och tog med dig dem till Busfabriken. Jag har dock jobbat hela veckan så för att de skulle få lite riktigt ledigt (från fritids då oxå alltså) så åkte de till farfar o bonusfarmor igår och ska bo där tills i morgon. Detta innebär att mannen och jag har två kvällar där vi helt löst o ledigt kan göra precis vad vi vill! :-)
Igår bjöd vi ut oss på middag hos Lotta och Patrik och Lotta gav mig lite bra tips inför mitt CV-författande i helgen, tack vännen <3
Ikväll har vi varit på bio. Vi skulle ha sett Sherlock Holmes, men antingen så har vi missat den eller så har den inte kommit till lilla Nypan ännu. Så det blev "It´s Complicated" istället. Vilken underbar film!! Trodde nog att den skulle va en riktig chick-flick men den var riktigt, riktigt bra och bjöd på många dråpliga situationer och gapskratt.
   Rekommenderas verkligen!! När jag blir gammal vill jag se ut som Meryl Streep och bo i "hennes" hus :-)

Måste lägga ut bilder på de fina blommorna som jag fick av mannen igår. Berättade för en kollega att jag fått blommor en helt vanlig vardag. "vad har han gjort? eller vad är det han e ute efter?" var hennes spontana svar *s* Ja inte vet jag. Han kanske har ätit romantikpiller, uppskattat e de iaf <3

 

I morgon är det, äntligen, fredag. Känns som om denna vecka varit evigheeeeetslång o väldigt innehållsrik. Ska inte bli helt fel att avsluta den med god mat i goda vänners lag. Mannen har bakat världens godaste choklad-kola-marängkaka ikväll som nu står i köket och frestar...tortyr!!!

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0