Mor Vattnar Jorden Medan Jag Sätter Ut Nya Plantor.

eller kanske den här. Hunden Nicklas Kostar Rika Pengar.

Fördelen med barn är att man lär sig nya saker varje dag. Om inte nytt så iaf en rejäl uppfräschning. Om jag säger så här så kanske det klarnar: Merkurius, Venus, Jorden, Mars, Jupiter, Saturnus, Uranus, Neptunus, Pluto. Storebror läser om solsystemet i skolan, är helt o totalt imponert av att de redan lärt sig det.

Idag blev iaf en bra dag även om sminket hängde på halvstång när jag kom till jobbet. Tror inte jag blinkade en enda gång på vägen. Har lovat att ha skidgoggles i morgon om det är samma väder *s*
Har haft en sjukt effektiv dag iaf trots att datasystemet var segare än segast. Sprang på hälsoundersökning o fick en clean bill of health. Nja BMI var väl lite i överkant men det jobbar jag ju på som ni vet.
I väg på nästa möte som gick bra, ska inte tillbaka förrän i slutet på mars om allt går vägen (hoppas, hoppas). Stressa hem, byta om, äta macka och sladda genom snömodden till storebrors första gång på innebandyn. Alltså det finns ingen kärlek så stark och utplånande som den man känner till sina barn, o det behövs så lite för att en mammas hjärta ska svälla av stolthet. Innebandy verkar helt klart vara hans grej.

Puh, äntligen landat i soffan. Uppdaterat mig vad som händer i (facebook)världen. Nu blir det film för hela slanten.

//Sara

Ps, o för er som inte minns geografilektionerna i mellanstadiet: Honduras, Nicaragua, CostaRica, Panama ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0