På väg hem på lätta fötter.

Trots snömodd med underliggande förrädisk knölig is så var det på lätta fötter jag traskade hem från jobbet idag. Till och med mördarbacken upp till grabbarnas skola gick, relativt, lätt.
Vad beror det på? Tror på en kombination av att det är ljust när jag går hem och att jag haft en mycket bra dag på jobbet. Sen kan ju det faktum att jag själv är lättare oxå ha nåt med saken att göra ;-) Vid senaste invägningen visade vågen på minus 10,8 kg och nu kommer jag i mitt andra par måljeans. Det är en häääääärlig känsla att ta på sig ett par jeans som inte suttit bra på tre år och nu sitter de som en smäck!!

Planen för kvällen var trevligt umgänge med hitresta kollegor på sportbar. Men vad är det man säger "you can´t cheat death and taxes"? I det här fallet var det sjukdom som satte käppar i hjulet. Ja, ja det kommer väl fler gånger :-)

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0