Skräckblandad förtjusning

Vet inte om jag ska skratta eller gråta, dag 47 och dags för vägning, minus 12 kg på vågen!!! Överlycklig!!! Men alltså, var e mina tuttar?? Har trots att jag ammat två barn och inte gjort några kirurgiska ingrepp ganska schyssta rattar men nu är det bara två mjuka skinnpåsar kvar...varför kan man inte få bestämma själv vart fettet ska försvinna?? Jag menar det vore väl bättre att de där irriterande depåerna på insidan av knäna försvann istället, för vad gör de för nytta???

Det är några av mina tankar denna fredagmorgon då det finns miljontals hemlösa på Haiti, när jag och mina cirka 115 kollegor ska centraliseras och det snöar som f-n ute igen! Men hey, man e ju sig själv närmast ;-)

Dags för operation seriös påklädning o traska till jobbet, full fart mot helgen!!!

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0