TRE TANKAR OM TOA-VETT

Mitt motto är ju att inte lägga ner energi på saker jag inte kan påverka, men idag ledsna jag verkligen! Därför har jag, likt den gode Herr Fylking, gjort en lista:


TRE TANKAR OM TOA-VETT:
- Vari ligger problemet att sätta i ny rulle på toan när man tar sista biten papper? Jag menar det gör ju till och med min 6-åring.
- Om man kommer efter den som tog sista biten papper. Då börjar man på en ny rulle som man sätter i hållaren sen. Eller? ICKE! Nä man ställer den på handfatet!
- När man sen har tvättat händerna och använt de små pappersservetterna och torkat sig med och slänger den i papperskorgen, då händer det ju titt som tätt att det är så fullt i korgen att den ramlar ut igen. Men du ska inte tro att vuxna människor böjer sig ner och plockar upp den...
- O det som är nästan värst, eller iaf äckligast. Det är de som gör nummer 2 och inte gör rent efter sig!! Jag menar, kollar de inte i toan efter de spolat?? Man kan ju verkligen undra hur det ser ut hemma hos dem *bläääääää*

O å kollegas vägnar vill jag oxå passa på o nämna matrester i slasken...din morsa jobbar inte här!!!!

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0