Vet inte hur jag ska förklara det för att ge det rättvisa.

Idag har jag varit o lyssnat på Mia Thörnblom. Jag har sett henne på TV, jag har läst om hennes böcker men inte läst någon.
Jag vet inte riktigt hur jag ska återge det jag hörde idag. Men jag kan säga så mycket att jag har skrattat. Trodde inte att det skulle vara en föreläsning för skratt utan mer en föreläsning för eftertanke. Men Mias energi, engagemang och otroligt inspirerande ord gjorde eftermiddagen till en skön blandning av skratt o eftertanke.
Jag har lärt mig några nya ord oxå. Numera heter bilring - volang och celluliter - smilgropar :-)

Så ni där ute som inte varit o lyssna på Mia, gör er själva en tjänst o gå o lyssna. Även du med bra självkänsla kommer få dig ett o annat skratt o tänkvärt ord...



//Sara

Kommentarer
Postat av: eve

Alltså Sara...jag har tänkt på en sak. Är inte jag rätt bra? Skicklig och begåvad? Tror det....Woohoooo!

2010-02-11 @ 12:11:31
URL: http://dreameve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0