Dag 1

Idag inleddes mitt resa mot ett hälsosammare liv. Jag har gett mig den på att jag inte ska gömma mig i vassen i sommar. För att få en första skjuts på vägen så har jag idag börjat med Cambridge. I två veckor ska jag nu endast dricka dessa soppor för att rensa kroppen på slaggprodukter och som bonus minska midjan på centimetrar.
Eftersom jag var på fest igår så hade jag min tvivel på hur det skulle gå o köra igång idag och funderade på att skjuta på det en dag men mådde oförskämt bra i morse så det var bara ta tjuren vid hornen. So far so good, o det lär komma regelbundna rapporter på mina (förhoppade) framsteg :-)

Eftersom jag då inte får stoppa i mig någon fast föda eller tugga på ett tag så kan jag säga att jag njöt extra mycket av mina pommes med kebabsås i natt när jag gick hem. Så mycket att jag inte kände hur varma de var o idag lider jag lite av skinnflådd gom *s*

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0