Dag 10

En mindre bra dag idag. Less på allt vad soppor o shaker heter, vill äta mat! Spydde lite galla till min kollega som oxå kör samma diet, fick lite pepp och genast kändes det bättre. Tack Cessi :-)
För det är verkligen mat jag längtar efter, det bjöds marsipantårta på mötet idag men den passerade utan problem. Värre var det när jag kom hem och det doftade nystekta pannbiffar i hela huset. Tänkte i ett svagt ögonblick att jag skulle ju kunna börja äta proteiner idag istället för på fredag, jag menar det gör ju inget egentligen. Men nä, jag har bestämt mig, ingen fast föda passerar mina läppar innan fredagkväll!!! Undrar var den viljestyrkan kommer ifrån.....
Har iaf lagt in en andra beställning nu så nu har jag så jag klarar mig i några veckor till. Satsade på säkra kort denna gång, goodbye kyckling o grönsaker, hello kakao o mintchoklad :-D

Onsdag i morgon, tre dagar till sen dags för min första belöning *jäj*

//Sara

Ps, var väl inte helt ärlig, längtar efter ostbågar oxå med men det suget kommer aldrig släppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0