Dag 13

När man, jag, går upp i vikt så lägger jag på mig på magen, ryggen, knäna, häcken, hakan o sist tuttarna. När jag sen ska gå ner igen så brukar vikten försvinna uppifrån o ner, vilket innebär att den förhatliga magen alltid är kvar till sist :-(

Men ingen regel utan undantag. Den här gången verkar det försvinna på tråkställena mage, rygg o häck först medan tuttarna fortfarande e kvar :-) Känns väl helt ok va! Idag tog jag på mig det första av tre par jeans som jag ska komma i under min resa neråt på viktskalan. Det sitter som en smäck och gjorde fredagen ännu lite ljusare. Just nu känns det som om jag kan klara vad som helst, ska försöka komma ihåg den här känslan när det kommer motigare tider.

Jag har kommit till steg 2 nu. Jag har överlevt nästan två veckor på flytande kost och ska börja tillsätta fast föda. Ikväll ska jag tillsammans med familjen och en god vän med barn festa loss på räkor. Eller ja, räkor till de vuxna och MacDonalds till barnen. Till det njuter jag ett glas bubbelvatten med underbar boquet ;-)

Trevlig helg till er allihop!

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0