Dag 2

Jag e hungrig. Jag fryser. Jag springer på toa stup i kvarten. Om jag inte visste bättre så skulle man nästan tro att jag e med barn *s*
Men så e de inte lyckligtvis. Det är bara dag 2 på mitt nya liv allt är precis som det ska tydligen. Fasar lite för Dag 3 för den ska visst vara värst innan det vänder. Fast jag tänker konstigt nog inte på mat hela tiden o det är ju en trevlig överraskning, o aldrig trodde jag att jag skulle uppskatta och njuta av ett glas, naturell Ramlösa. Men de små, små bubblorna mättar på ett underbart sätt. Nu låter det som om jag går omkring med skrikande mage dagarna i ända men så e faktiskt inte fallet. Fråga mig om några dar så får vi se vad jag säger ;-)

Ikväll sitter jag i soffan o skriver. I soffan i mitt "nya" vardagsrum. Mitt nya, vita, fina, ommöblerade vardagsrum. En promenad till Mio på lunchen i morgon o kolla efter nya kuddar till soffan nu när jag inte behöver vänta på att micron strålat maten varm. Shake it, shake it så e de klart, skål!



//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0