Dagen då 8 blev 7

Dag 27 på mitt nya liv. Innan jag packar in familjen o mig själv i bilen för en mys, mys helg på Kolmårdens Vildmarkshotell så klev jag upp på vågen. Me sooooo happy!!! Tiotalen hade gått från 8 nånting till 7 nånting, var några år sen :-)

Men är man på mini-semester så är man. Ikväll har jag njutit goood middag me vin och nu unnar jag mig de hårda godisarna som jag varit sugen på i över en vecka. Ska njuta, men måtta hela helgen, o på måndag tar vi nya strikta tag igen.

O för er som inte har varit här...vilket ställe! Avslutade kvällen i poolen på African Spa...bilder o annat kommer i morgon för batteriet var helt dött ikväll. (Hoppas verkligen att det bara är batteriet :-S)

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0