Jag upphör aldrig att förvånas :-o

Konversation med kollega på jobbet idag:

Kollega: Vad händer ikväll då?

Jag: Inte mycket, ska väl kolla på när mannen lagar mat och sen ska jag bli osams med mina barn för att de inte äter den maten som mannen lagat.

K: Ikväll kanske blir annorlunda ;-)

J: Det skulle jag inte tro, kyckling står på menyn och när det serveras det eller fisk så är det som amen i kyrkan att det blir en tråkig middag som slutar med att lilleman sitter själv och äter kall mat.

K: Ok

Traskade hem i kylan och kom hem till ugnsstekt kyckling med lime och kornris med persilja och tomat. MUMMA!
Lilleman klagar givetvis över mängden på mat men han smakar iaf kornriset och äter upp all kyckling. Storebror tar till och med om av maten!! Det här måste jag berätta för kollegan i morgon :-D

Som sagt, jag upphör aldrig att förvånas. O tänk att det kan krävas så lite för att bli världens gladaste mamma <3

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0