Ssssss..

Hittade den här på min systers blogg. Hihi, tyckte den var lite kul och, precis som hon säger, inte så himla lätt:

saker på S
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn. Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar (förutom på fråga 1).

1. Vad heter du: Sara
2. Ett ord på fyra bokstäver: Snut
3. Flicknamn: Smilla
4. Pojknamn: Sixten
5. Yrke: Sjuksköterska
6. Färg: Svart
7. Klädesplagg: Sarong
8. Mat: Soppa
9. Sak i badrummet: Smink
10. Plats/stad: Stockholm
11. En orsak att vara sen: Sovmorgon
12. Något man skriker: Satan
13: Film: Sex And The City
14: Något man dricker: Saft
15. Band: Snow Patrol
16. Djur: Skunk
17. Gatunamn: Stenbrovägen (of course ;-)
18. Bil: Saab
19. Sång: Sexy Back - Justin Timberlake, party party!!

Måste nog i ärlighetens namn säga att S var lättare än K, Karin :-)

//Sara

Kommentarer
Postat av: systeryster

jo K var riktigt svårt, tog mig skitlång tid att komma på roliga svar...

har jag riiiiktigt tråkigt nån dag ska jag nog försöka med fler svåra bokstäver.

2010-01-19 @ 18:27:42
URL: http://livetpalilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0