Om jag hade pengar...

VILL HA!!!

Har scannat Tradera flera dar nu eftersom jag så hemskt, jättegärna vill ha en Odd Molly Grandma's coat. Trodde jag kunde hitta en till skapligt pris. Men 1500 spänn i begagnat skick. Jag blir lite snål, finns för många andra hål att stoppa pengarna i...men visst är den fin...

 

Sen har jag en efterlysning. Lilleman har inte knäckt cykelkoden ännu men är för stor för att sitta i barnsadel. Detta innebär att längre cykelturer går bort för att sitta på pakethållaren längre turer gör ont på hans lille rumpa *s*. Hittade en cool grej på webben som heter co-pilot, har sett den live med och det verkar vara en smidig lösning. Då den, förhoppningsvis, bara kommer användas en säsong vill jag inte köpa en ny, har förgäves letat på Blocket och Tradera. Nån som kan tipsa eller kanske har en skräpande i garaget??


//Sara

Kommentarer
Postat av: Henrik

Köp en beg skitcyckel, fram med vinkelkapen och svetsen å vips så är den klar!

2010-08-06 @ 08:59:56
URL: http://lukastorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0