5 månader o 12 dagar

Det tog 5 månader o 12 dagar att nå målet. Jag har tappat mina 15 kilo och genomfört mina 10 hålla-vikten-veckor.



En topp vid Paris-resan och en liten höjning iom att grillsäsongen började men annars har jag legat stadigt under min målvikt :-) Behöver knappast säga att jag är grymt nöjd med min insats. Nu börjar det verkligt tuffa..att hålla i resten av livet.

Belöningar har jag unnat mig på vägen, både smycken och extensions. Idag, när jag insåg att jag genomfört de 10 veckorna och hållit vikten bokade jag tid för slutbelöningen. 2 augusti åker jag till Stockholmia för en riktig ego-dag :-D

Ska jag lista mina upptäckter på denna resa så finner jag idel positiva o en liten men nog så tråkig negativ. Fast det har min frissa lovat kommer ordna sig i slutändan ;-)

//Sara

Kommentarer
Postat av: Evelina

Fy fan vad du är bra! Fy fan vad du är bra! För du har hållit vikten, för du har hållit vikten, för du har hålliiiiit viiiikten! Fy fan vad du är bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Puss

2010-06-21 @ 09:01:26
URL: http://dreameve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0