Allra käraste mormor

Min mormor är död, hon somnade in lugnt o stilla. 
Min mormor var världens bästa mormor.
Hos min mormor fick vi inte äta frukost i pyjamas, men vi fick socker på filmjölken.
Hos min mormor var vi tvungna att äta leverbiff, men vi fick ha hur mycket lingon vi ville på dem.
För att mormor skulle slippa knyta fyra par gympadojor 17 gånger om dagen när jag, min bror o våra kusiner bodde där på somrarna bytte hon ut skosnörena mot resår. Hon var smart min mormor :-)

Jag kommer sakna min mormor.

"Hon har funnits jämt, o nu finns hon inte längre. Hon fattas oss, hon fattas oss så det skär i bröstet"



//Sara


Kommentarer
Postat av: Evelina

Sänder en tanke till dig och mormor!!!!!! Puss

2010-03-23 @ 09:59:31
URL: http://dreameve.blogg.se/
Postat av: Syster yster

Vad fint du skrivit!!



Jo hon var fin vår mormor, men det bästa av allt.... Hon klippte itu pannkaksrullarna m sax istället för m kniv o gaffel!

2010-03-23 @ 18:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0