(Ego)trip down memory lane

Nästa helg ska jag o Thess tillbringa helgen hos min syster i Stockholm. Där ska vi ägna oss åt finkultur i form av Hairspray, umgänge över god mat o dryck och inte minst seriös shopping.
Med detta i åtanke tog jag tag i min minst sagt röriga garderob, kanske jag till och med skulle hitta nåt som jag glömt bort att jag hade.
En slutsats som jag kommit till ikväll är iaf att jag förrutom den numera lite mjuka (degiga?) mittdelen är i samma form som jag var när jag gifte mig för 10 år sedan. Provade min fina brudklänning o den satt som en smäck! Testade även en klänning från andra ring, inte lika mycket tur där *s*, men kavajen från studenten funkade finfint :-D
När jag ändå var igång o provade kläder så dök jag ner i den svarta säck som jag hittade när vi rensade på vinden häromsistens. Det var då kameran kom fram. Nedan kommer en resa genom det glada 90-talet F.M. (före mannen, som jag förresten skyller den suddiga kvalitén på ;-):

         

Natti Natt!

//Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0