Nu är det sommar, nu är det sol, nu är det koskit i hagen...

Eller mer korrekt:

Nu är det vår, nu är det sol, nu är det hundskit på trottoaren!

Jag går till jobbet nästan varje dag. det är en sträcka på 2 kilometer. När jag gick hem i går eftermiddag räknade jag till 43, FYRTIOTRE!!!, högar av skit i mer eller mindre djupfryst form. Det som förvånar mig mest är det stora antalet högar som ligger mitt på trottoaren!! Inte ens vid sidan om!!!
Så för allas skull, stoppa en (extra) påse i fickan när du ska ut med hunden. Eller gör som Jim Carrey i "Bruce den allsmäktige" potträna hunden *s*

//Sara

Kommentarer
Postat av: Evelina

Men så stört. Hundskit är inte det roligaste att trampa i. Bläää!

2010-03-18 @ 12:25:30
URL: http://dreameve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0