Vilken vecka!

Nu har vi fredagsmys! Storebror är på disco o vi andra har ätit tacos. Veckan är ju inte slut egentligen, men den lediga delan börjar NU!
Eftersom veckan började i moll så kunde den ju bara bli bättre. Det vände ju som ni vet redan på tisdagen med en spontanbokad resa för mig o mannen till Paris. Nu är även hotell bokat, i Saint German de Pres granne med anrika Café Flore.
Onsdag gick jag hem tidigt och tog vägen förbi min lilla mormor som fyllde år. Nu vet jag att man inte ska tala om en dams ålder, men hon nådde den aktningsfulla åldern 87 år! Hon e så rolig, hon kan inte säga prutta. Inte fisa heller för den delen, så när hon skulle berätta att damen hon delat rum med på sjukhuset senast låg o släppte sig senast så slutade varje försök att säga just prutta i ett hysteriskt fnitteranfall.
Var ledig i torsdags och tillbringade eftermiddagen med mamma och syster på Spa som vi fått i julklapp. Försökte mjuka upp mina lår som fortfarande är sjukt stela efter tisdagens lazergame med jobbet. Gick väl sådär, men den lavendel och algmask som jag fick i ansiktet tog faktiskt bort några år ;-) Fast idag har jag nästan kunnat gå normalt, så det finns hopp om livet.
Igår blev det förresten äntligen klart. Nu är det bokat och klart och point of no return! 30 oktober lyfter planet mot staden som aldrig sover, min andra favoritstad, the Big Apple, NEW YORK CITY!!!!



//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0