Wake-up call

Denna kommentar låg på min Facebook-status idag: "Snart en månad kvar!!!!! Kul, ser fram emot det!! Kram"

EHHH???

Efter en, eller ett par, sekunder trilla poletten ner. Nu är det snart bara en månad kvar tills det är dags för årets första lopp. Den 18 april står jag på startlinjen till Live Earth Run for Water :-S Min vana trogen springer jag ju inte en meter mellan loppen, o nu är det nätta 6 månader sedan sist....just nu håller jag mest tummarna för att gatorna ska vara isfria, dagens iskyla lämnar dock mycket att önska.
Ja, ja, det blir nog bra i slutändan. Om inte annat så kommer jag o mina kompanjoner säkert att få en kul dag, o så har vi gjort en bra gärning för miljön :-)

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0